wtorek, 27 grudnia 2011

Bransoletki

Odkąd pamiętam lubiłam reperować i przerabiać biżuterię - przewlekać korale, wypiłować jakiś element, żeby pasował, skrócić łańcuszek, zmienić zameczek. Ponieważ lubię bransoletki, a nie zawsze mogłam znaleźć takie jak mi odpowiadają, zaczęłam robić własne. Ku mojemu zdziwieniu spodobały się koleżankom, więc zrobiłam kilka dla nich. No i teraz chciałam zaprezentować się na szerszym forum.
Ta seria nazywa się "Kości księżyca". Kolory: wiśnia, granat, zieleń, pomarańcz, fiolet, połączone z czernią lub/i brązem. Elementy metalowe, ale jest możliwość dołożenia srebrnych. Gdyby ktoś był zainteresowany, proszę o kontakt :))








Materiały: rzemienie naturalne i sztuczne, sznurek bawełniany,
sutasz, sznurek atłasowy, elementy metalowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz